oOlillajagOo Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 hur klarar man av den allra sista bossen? den bara gör curaga hela tiden.... :angry: nån som har någon aning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Att kasta reflect på honom borde hjälpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 aa kasta reflect så klarar du honom nog! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 (redigerat) Hehe, jo det går ju men jag gillar mer att kasta 'zombie attack' på honom ^^ Då skadas han 9999hp av curaga istället för att få det ;) Redigerat 11 Maj 2005 av epaaj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Ja det e också en taktik fast då gäller det att man kan kasta zombie oxå! jag kunde inte det när jag möte honom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Jag var inte så stark när jag mötte honom första gången och jag hade den. Annars kanh man ju alltid köra med Yojimbo om man har honom ^^ Ge honom 100 000gil så gör han ofta Zanmato och slår ut alla fiender direkt, hehe ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 aa hade inte honom heller jag e inte så bra på att samla gil i FF spelen! hela skiten går åt till vapen och potion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Innan man möter sist bossen ska man ju ha lärt sig alla det nödvändigaste attackerna och magierna. + man borde ha allas bästa vapen, både zombie och reflect e bra reflect gör så man helas av han men däremot så kan man ej kasta magi på honom då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Jag var inte så stark när jag mötte honom första gången och jag hade den. Annars kanh man ju alltid köra med Yojimbo om man har honom ^^ Ge honom 100 000gil så gör han ofta Zanmato och slår ut alla fiender direkt, hehe ^^ när jag möta han första gånger använder jag bara bahamut och sen gör han mega flare sen dör han så förlorar han 999999 om man har upgraderat han mycket och yuna ska man oxå upgradera om man vill ha aeon ska bli starka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Egentligen när man möter honom så borde man skada 99999(det gjorde jag iallafall med Tidus) så han var int så svår + man ska aha starka aeons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Egentligen när man möter honom så borde man skada 99999(det gjorde jag iallafall med Tidus) så han var int så svår + man ska aha starka aeons precis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
#blom# Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 hur klarar man av den allra sista bossen? den bara gör curaga hela tiden.... :angry: nån som har någon aning? ta det coolt testa olika saker de gör jag //ff X-2 geeken nr1\\ :rambo: #blom# Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg