Morfin Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 (redigerat) Alla som undrar fable 2 ska heta: Fable The lost chapters !! eller så har jag fel :visslar: Redigerat 8 Maj 2005 av Oolong Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Var hittade du det? Jag hittade på en sida att Fable 2 skulle komma till Xbox 2 är det sant? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Alla som undrar fable 2 ska heta: Fable The lost chapters !! eller så har jag fel :visslar: det är vad tilläget till pc ska heta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 precis, men de lär väl komma till xbox efter nån dryg månad också? ;) är inte de microsofts gamla vanliga historia? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 det brukar vara tvärtom men...? Och det nya fable är en expansion på det "gamla" fable. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morfin Skrivet 19 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 :( okej sry :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Om man inte orkar vänta på fable 2, Om det nu ska komma ut <_< så kan man köpa Jade Empire det är ganska likt och jättebra. Bra handling med. :) // Waddis :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 är det som fable lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Ja typ det är grymt iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 okej... det kanske är något att tänka på. Är inte något star-wars f*n men ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mohammed Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 tror inte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Var hittade du det? Jag hittade på en sida att Fable 2 skulle komma till Xbox 2 är det sant? Nåd människa! säg Xbox 360 vilket är dess riktiga namn och ja Fable:The last chapters kommer nog både till pc och xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg