Gäst Wish_Maker Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 HiHi nu har jag startat en tråd om pinsamma saker. Vet inte om det funnits förut, men om det har funnits gör jag en ny. Oki då börjar jag. Hehe, jag skulle hem från skolan, men så när jag kom hem märkte jag att jag hade glömt nyckeln inne i huset och det var låst, jag hade inga vänner i närheten som jag kunde gå hem till ocg vara med tills mamma kom hem. Så jag la mig på bron och somna! :P Sen efter en lååång tid så vakna jag och tänkte, "men va -pip- är det låst ännu?" Efter jag hade tänkt det så klev jag upp och tänkte kolla om det var låst eller om nån hade kommit hem. Så var det upplåst och Mamma, Pappa och mina 2 brorsor hade kommit hem. Så dom hade kommit hem, sett mig på bron och låtit mig sova med en stövel som kudde!! Jag går in och spelar lite dator, maten blir klar och så när alla hade kommit och satts säg så titta pappa på mig och när han gör det så börjar ju alla titta på mig, sen börja alla SKRATTA åt mig!! och peka på mitt ansikte, jag undrar vad dom skrattar åt. Jag kliver upp går till en spegel och ser att stöveln jag hade som kudde hade mamma haft på sig dagen innan när hon rensa min hunds gård som det var massa bajs i!! Så när jag såg mig i spegeln fullt med bajs i ansikte och bajs lukt över hela mig så fick jag ju värsta paniken och börja grina så mamma kom och tvätta av det. Sen ville jag inte äta på hela dan. Jag skämdes så.. Observera att jag var 6 år så mobba mig inte om ni tycker det var roligt att jag börja grina :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 haha de där var kul :P men för mig har de inte blivit nått pinsamt...eller jo!på skolan så gick mina byxor paj skita mycket så man såg kallingarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sharkman Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 hihihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sharkman Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 :bah: va kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 (redigerat) sluta spamma i forumen!och du gör dubbel inlägg Redigerat 8 Maj 2005 av Mellan_mjölken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sharkman Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 :lol: hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Sluta! men har det inte hänt nått pinsamt för dig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
satsat Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 hehehehe :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Sluta! men har det inte hänt nått pinsamt för dig ? Att vara spammare är väl tillräckligt pinsamt... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
satsat Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 :evil: Muahahahahah :medieval: muahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Okej... :huh: :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 haha de där var kul :P men för mig har de inte blivit nått pinsamt...eller jo!på skolan så gick mina byxor paj skita mycket så man såg kallingarna! Det gör dom ändå, speciellt när brallorna sitter vid knäna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.