Hoppa till innehåll

Pinsamma...

Gäst Wish_Maker

Rekommendera inlägg

Gäst Wish_Maker

HiHi nu har jag startat en tråd om pinsamma saker. Vet inte om det funnits förut, men om det har funnits gör jag en ny. Oki då börjar jag.

Hehe, jag skulle hem från skolan, men så när jag kom hem märkte jag att jag hade glömt nyckeln inne i huset och det var låst, jag hade inga vänner i närheten som jag kunde gå hem till ocg vara med tills mamma kom hem. Så jag la mig på bron och somna! :P Sen efter en lååång tid så vakna jag och tänkte, "men va -pip- är det låst ännu?" Efter jag hade tänkt det så klev jag upp och tänkte kolla om det var låst eller om nån hade kommit hem. Så var det upplåst och Mamma, Pappa och mina 2 brorsor hade kommit hem. Så dom hade kommit hem, sett mig på bron och låtit mig sova med en stövel som kudde!! Jag går in och spelar lite dator, maten blir klar och så när alla hade kommit och satts säg så titta pappa på mig och när han gör det så börjar ju alla titta på mig, sen börja alla SKRATTA åt mig!! och peka på mitt ansikte, jag undrar vad dom skrattar åt. Jag kliver upp går till en spegel och ser att stöveln jag hade som kudde hade mamma haft på sig dagen innan när hon rensa min hunds gård som det var massa bajs i!! Så när jag såg mig i spegeln fullt med bajs i ansikte och bajs lukt över hela mig så fick jag ju värsta paniken och börja grina så mamma kom och tvätta av det. Sen ville jag inte äta på hela dan. Jag skämdes så..

Observera att jag var 6 år så mobba mig inte om ni tycker det var roligt att jag börja grina :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...