Gäst Wish_Maker Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Oki, förlåt YoTo.. Men mena att det tycker jag är snyggast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Har varken hål i öronen eller någon annanstans. Tänker aldrig ha det heller. Inte för att jag absolut är emot det, men pga allergi vågar jag inte. Plus att jag aldrig förstått meningen med det... skulle jag någonsin få för mig att skaffa det skulle det bara bli till örhängen, inget annat. Det är att gå över gränsen, enligt mitt sätt att se det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Ändrade inlägget.. ;) Bra. ;) Och jag håller med Chihuahua, det får över gränsen, vad är det som är så roligt med det. Att tjejer har det på öronen går väl ann, men på andra ställen..;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 usch nej blir äcklad av sånt... speciellt i navlen blö... fasst stora örhängen blir jag itne äcklad av, men det är finare utan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 jag har ingen själv och vill inte ha en men OM jag ska ha en så ska det va i ena örat. Och peirsing som "punkare" har (taggar och ringar och gud vet allt) är...jaa...inte direkt min smak hehe... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MettaKing2 Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Japp i pungen!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Det är ju smart.. Hur skönt är det??:huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 jag tror att det är jätte obekvämt i början men sen märker man det inte. när jag fick glasögon så vägde dom typ ett ton men nu märker jag dom knappt. samma sak gäller för min tandställning som jag tog bort för ett år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 nää, nu skojar du med oss..... eller ? Chihuahua: håller helt med..... men det fulaste är nog en ring i näsan, av den typen som alla tjurar har i tecknade filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 holler med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 nää, nu skojar du med oss..... eller ? Chihuahua: håller helt med..... men det fulaste är nog en ring i näsan, av den typen som alla tjurar har i tecknade filmer Ja.. :P Men även om nån har det på tungan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Jag har ingen piercing.Så jä*la fult.Usch,Fy och Blä!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.