Nain Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 hur gör man för att kunna ha poäng i sitt eget forum? kan nån hjälpa... OBS! jag menar eget invision free inget på fuska.se alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Hehe du är som jag. Vill ha nya saker. Du kan ju alltis ha ett poängsystem som att gå upp i level med inlägg. eller hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 tror att han vill ha typ fm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Nja deet bör nog vaar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 hur gör man för att kunna ha poäng i sitt eget forum? kan nån hjälpa... OBS! jag menar eget invision free inget på fuska.se alltså Http://support.invision free.com där finns allt du behöver veta... Invision free utan mellan slag i adressen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 hur gör man för att kunna ha poäng i sitt eget forum? kan nån hjälpa... OBS! jag menar eget invision free inget på fuska.se alltså Var står det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 jag hittar inte heller det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 11 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 jag menar som FM, fast på sin sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 jag menar som FM, fast på sin sida. Då måste du skaffa ipb för hyvä jumala!Affär och FM system fungerar inte på invision free forum, leta på invisionfre* forumet så hittar du säkert en poängkod (du kan inte köpa något med koden). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 (redigerat) <script> /* */ var mSide = document.getElementsByTagName('td'); for(a=0;a<mSide.length;a++){ if (mSide[a].className=="post2" || mSide[a].className=="post1") { if (mSide[a].innerHTML.match("Posts: ")) { var tPosts = mSide[a].innerText tPosts = tPosts.split("\n") for (i=0;i<tPosts.length;i++){ if (tPosts[i].match("Posts: ")){ var PostCount=tPosts[i].substring(7)}} PostCount=PostCount.replace(",","") var theMoney = PostCount * 5 if(!mSide[a].width){mSide[a].innerHTML+="Money: Money: " + theMoney} }}} </script> Det klistrar du in i Skinnings & styles -> Board Wrappers -> Footer Redigerat 11 Maj 2005 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 är det typ poängräknare eller..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Exakt som vi har FuskaMynt vill han ha egna poäng till sitt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.