Hoppa till innehåll

Vilket Spel ?


PCH

Vilket spel tyker ni jag ska köpa ?  

44 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tycker att du ska köpa Mario Party 6 i sånna fall.....För dem andra spelen har jag ej spelat... Förutom Mario Party 5 då... Men de e lite tråkigt... Dem där stjärnorna vill bara ha lugn å ro, å vill inte att nåt ska hända...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just nu har 60% röstat på paper mario the thusand year door. Jag rösta på paper mario the thousand year door för det är ett alla tidernas spel. Man ska gå runt och klara bossar i olika terenger nya landskap det är en riktig sago värld. Man möter olika fiender så kan man anvenda en atak på dom som hetter tatle. Då kommer dom in i en bok som hetter tatlelog då kan man kolla på monstrerna man tatleat och så kan man samla på tatlelog tills man har alla. Det handlar om att några killar kidnapat Prinsesan Pitche och man ska hitta en skat och rädda hene. Bowser lettar ochså efter Pitche och skaten och flera gånger under spelet styr man bowser. Man kommer att få köra 3 gånger med bowser gamaldags mario baner från super nintendo. Om du gillar paper mario the thousand year door så ska du om du har nindendo 64 köpa paper mario 1 det är minst lika kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...