Hoppa till innehåll

Tycker Du Skolan Är Kul ?


PCH

Tycker du skolan är kul ?  

61 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Spirtual

Helt ok för mig.Men ni skulle ta't up ett "Ibland" svars alternativ tycker jag.

 

Men det var ju värst vad många tyckte det var tråkigt! :blink: Jag älskar fredagar! :P Det är den dan vi får sovmorgon!Och det är också den kortaste dan!Vi börjar 9.00 och slutar 14.20!På onsdagar e det kul men det är den längsta dagen(08.20-14.40).

 

Om vi nu ska skryta om fredagar så kan jag säga att jag går 8.00 - 10.55 då ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Helt ok för mig.Men ni skulle ta't up ett "Ibland" svars alternativ tycker jag.

 

Men det var ju värst vad många tyckte det var tråkigt! :blink: Jag älskar fredagar! :P Det är den dan vi får sovmorgon!Och det är också den kortaste dan!Vi börjar 9.00 och slutar 14.20!På onsdagar e det kul men det är den längsta dagen(08.20-14.40).

 

!!!

 

I vilken klass går du då i?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skolan är inte kul men det beror ju på vilken skola man går i.

Vår skola är inte helt ok p.g.a dåliga lärare osv.

men inte är skolan tråkig heller, eller förstås i och försig är ju skolan tråkig men det finns ju också positiva saker t.ex. träffa kompisarna lr. ha nånting att göra på dagarna men iallafall röstade jag "nej" för jag tycker ändå inte skolan är särskilt rolig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mjo skolan e ju helt ok. Visst ibland kan de va rätt trist..Men om man vill komma nånstans här i livet får man väll ta o anstränga sig lite antar jag.

Sen e de ju alltid kul o hänga lite me polare ju.

 

känner jag antika Urghul rätt så menar han tjejerna i de där svaret -__-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den är väl ok...

Fast idag var den inte ok, eftersom vi var tvungna att (på Engelskan) sjunga "Break my Stride" -.-'

 

Jomenvisst var det lärar'n.. (och hennes "musiksmak")ò.Ó Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skolan e tråkig -.- Speciellt när vår klassföreståndare och musiklärare hata mej >.< Hata dom!Bli alltid orättvist behandlad >.<

Sen ha jag läst spanska, biologi, kemi, hemkunskap, fysik ett år mindre än andra i klassen och så e jag från Kina så bli lixom svenska och engelska inte lika bra som d andra heller så d här e skit!D ända jag e bra på e att rita manga >.< Inge annat

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...