Xade Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 nej, det var inte så farligt, snälla han är min halvbror han bryr sig ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Men det kvarstår att det är personligt påhopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Jag bryr mej inte om det är lite debatt eller mycket debatt för jag ser inte på sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 precis som nån sa är det för kort tid, handlar väl om en knappt en timme nästan. jag har sett den om nerladdning och en om feminism, sen har jag säkert slötittat på nån annan. debattörerna är så "snälla", så de hettar aldrig till. varje mening innehåller ordet Men, och efterföljs där dom håller med sin "motståndare". bitchslaparna och de riktigt grova prylarna kommer aldrig, det är lite synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 precis som nån sa är det för kort tid, handlar väl om en knappt en timme nästan. jag har sett den om nerladdning och en om feminism, sen har jag säkert slötittat på nån annan. debattörerna är så "snälla", så de hettar aldrig till. varje mening innehåller ordet Men, och efterföljs där dom håller med sin "motståndare". bitchslaparna och de riktigt grova prylarna kommer aldrig, det är lite synd. de personerna som är med i TV och debatterar slår nog inte precis till någon om det är det du menar meed "bitchslap". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 du förstod förmodligen inte ironin i mitt inlägg :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 du förstod förmodligen inte ironin i mitt inlägg :/ Du kunde väl satt in en smiley eller något liknande så hade jag kanske fattat. :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Jag brukar inte se så många debatter. Möjligen om det handlar om pirat kopiering eller nått annat intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Jag ser aldrig, det är rätt segt. Roligare att själv debbatera här :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Jag ser aldrig, det är rätt segt. Roligare att själv debbatera här :P Visst är det roligare här, men kollar man på TV-debatterna så får man många bra argument att använd här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 jo det är sant. Men jag ser aldrig på TV ändå. orka följa debatter :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 jo det är sant. Men jag ser aldrig på TV ändå. orka följa debatter :P Nja, ibland blir det väl lite segt om man debatterar EMU i en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.