Salzalada Skrivet 10 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Jo, det funkar, men vissa filer "kommer tillbaka"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Min borsa laddade hem ad-aware för att datorn var fruktansvärt seg. När vi gjorde en undersökning så hittade den öve 600 criticala filer... Är det verkligen normalt? ja det beror på.. men en stor andel va la kakor då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Nja, ungefär 100 st, varav 50 kakor var farliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Jo, det funkar, men vissa filer "kommer tillbaka"... Ok.. :unsure: Kommer det inte virus in genom det där programet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Virus genom Ad-aware? Skulle inte tro det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Salzalada, odm u har DSO.Exploit.. så är det inte farligt (iallafall om du har servicepack 2). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 mycket av det som hittas är egentligen inte farligt... i alla fall inte tracking cookies. de kan vara farliga men det är många som inte är det. flest critical objects jag fått är ca 60 på en bekants dator. på min har jag väl typ fått mest 10 eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Nu för tiden får jag 5 critical varje dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 finns väll folk som skickar ut sån skit varje dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Har du virussökt datorn? Har du en brandvägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Ja, det har jag. Har Norton Antivirus 2003 och den hittade inget. Jag har brandvägg också, vet inte vilken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Gör du något mellan ad-aware sökningarna? Typ söker, surfar, söker eller söker du, hittar 5 och söker igen, hittar 5...?? Internet Explorer är inte helt virus och spywarefritt. Om du får sakerna genom surfning rekommenderar jag dig att skaffa FireFox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.