Salzalada Skrivet 13 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Haha, MeM! Kolla på p**r har sina nackdelar, alltid! Det var en snubbe som kollade på det i skolan, och datorn crashade, p.g.a väldigt dåligt virusskydd! Den killen fick det väldigt hett om öronen sen... Hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 36 miljoner snuskpop-up för de med sig ;P blir lite jobbigt när morsan är påväg mot datorn, då är det snabba reflexer och inget lagg som gäller ;D nåja - back to topic antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 mm, det brukar ju låta så; "popup" fönster. leta reda på Sim-Da-King tror ja det hette, du kan rensa skärmen genom att trycka på en tangent... vet inte om det är rätt men; http://web.telia.com/~u36114907/Web/se/simdaking.htm jaja <<<BACK TO TOPIC>>> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Annars kan du ju alltid göra en sökning med Ad-aware efter snusk tittandet, MeM. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Det där Sam-Da-King är ganska konstigt.. När jag låser det där låset, så kan jag inte trycka nå'nstans... Hör det till programmet eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 gör alltid en diskrensnig + kollar i senast andvända dokument Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Det där Sam-Da-King är ganska konstigt.. När jag låser det där låset, så kan jag inte trycka nå'nstans... Hör det till programmet eller vad? det e det som e grejen med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 ehh.. jag vet faktiskt inte, det stog bara nånstans att det rensade skärmen eller nåt, har inte provat dt själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Men vad menas med "rensar skrämen"? Tar det bort program automatiskt när jag startar progget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 skärmen blir blank, som en skärmsläckare. men som sagt vet ej hur det funkar. annars kan man ju lägga en genväg till en skärmsläckare nere i snabbstartfältet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.