Cocu Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 på ett minneskort till ps2 är det bara 8000kb minneskort man kan ha? det finns la några fler? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 gå till nån spel affär och fråga dom vet säkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Nä, det finns inte högre än 8000 kb, alltså 8 mb, men om det är ett spel som tar stort plats och därför att du frågar, kan du använda två st minneskort sammtidigt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Man måste vara riktigt duktig för att fylla två PS2 minneskort! Jag vet ingen som har sparat så mycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 8 mb räcker jättelänge! Men är ni säkra på att det inte finns större?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Jag e 100% säker! kanske att det finns i Japan då men i Europa finns det inte bättre än 8mb vilket faktiskt e rätt så synd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 min kompis har fyllt två... xboxet är bättre med hd o allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Jag har sett att man ska kunna ha hdd till ps2 också. Aldrig testat dock med det verkar bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 10 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 8 mb räcker jättelänge! Men är ni säkra på att det inte finns större?? 8 mb räcker inte länge. NHL och Sims spelen tar hur mycket som häst. Samma med Total Club manager spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Ok, det är lite fler än tre spel som tar mycket. Köp inte de spelen då eller försök att inte spara en massa från de spelen. En megabyte räcker riktigt länge. Sparar man stora filer är det väl självklart att man inte har så mycket plats över till annat. Vet ett spel med kamera där man kunde spela in filmer. Det tog mycket plats men det förstår man nog själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrymSy Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Min kompis har ett minneskort med 512 mb och 256. fattar inte varför han köpte 2 512 räcker jätte länge <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Min kompis har ett minneskort med 512 mb och 256. fattar inte varför han köpte 2 512 räcker jätte länge <.< 512mb?? Det kan väl inte vara till ps2? Måste vara psp-minneskort, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg