Cocu Skrivet 11 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 512 mb är nog till mp3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 min kompis har fyllt två... xboxet är bättre med hd o allt. Nä det e sämre med Xbox man kan inte ta med sig en sparning till en polare som man kan göra med ett minneskort! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Man kan ju köpa två eller flera kort. Jag har t.ex. två st. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 aa men mer än så går inte! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 aa men mer än så går inte! :cool: Man kan ju byta ;) Du kan ju ha (om du sparar mycket) ett kort till varje spel ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 hahaha aa det skulle vara snyggt! hahaha! ett memory card till GTA och ett till MGS och ett till FF det skulle bli en stor hög med kort! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Ja, och en stor hög med pengar hos butiken där man har köpt alla kort.. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vinne944 Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Min kompis har ett minneskort med 8 G :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Var har han köpt det o hur mkt kostade det??? Vääldigt nyfiken.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Min kompis har ett minneskort med 8 G :cool: Ja inte ett orginal i så fall för dom finns bara i 8mb! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Jag har ett original PS2 minneskort och det räcker länge, har ca 7-8 spel sparade på det och har inte fyllt det på långa vägar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Jag har ett original PS2 minneskort och det räcker länge, har ca 7-8 spel sparade på det och har inte fyllt det på långa vägar... Konstigt. ;) Jag har runt 10 spel och måste använda två minneskort. Så lite plats kan inte dina spel ta?? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg