shacti Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Som sagt, har du tre polare finns det inga gränser på hur länge du kan spela. Ett annat exempel är MK:DD, jag och fyra kompisar lira det typ dygnet runt hela vinterlovet utan att tröttna. :D det är ett bra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 De lär väl komma, Nintendo sätter alltid ihop patetiska samlingsslagsmål som håller i en vecka, och kidsen blir som galna ;) om du menar ett år med en vecka har du helt rätt....... :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 De lär väl komma, Nintendo sätter alltid ihop patetiska samlingsslagsmål som håller i en vecka, och kidsen blir som galna ;) Kanske en vecka i anden och tidens rum 1 dag=1år. 1år gånger 7=7år så du har helt rätt en vecka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 :lol: iof har inte spelet funnits så länge. Och dessutom kommer uppföljaren innnan sju år gått. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Ok om det kommer en upföljare inan så räcker det inte lika länge och det händer att jag spelar orginalet och det gjordes 1997 och det blir ju 8 år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Jag kör oxå Super Smash Bros fortfarande! Jag tycker det är bättre än super smash bros melee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^\<(\_/<) Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Det tycker inte jag, Inga av alla tecks som finns på SSBM är med i föregångaren >_>' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Ja, men det är mer spel-glädje i SSB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Jo, Super Smash Bros har ju vart väldigt lyckat.. Och SSBM med.... Fast jag tror ej på ett till... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Det har varit en storsäljare och fått gott betyg från många håll. Ge mig en anledning till att dom inte skulle göra en uppföljare? Sånt här säljer helt enkelt =). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Det har varit en storsäljare och fått gott betyg från många håll. Ge mig en anledning till att dom inte skulle göra en uppföljare? Sånt här säljer helt enkelt =). Jo, du har helt rätt faktiskt...Men det var en ren chansning...Det skulle vara en stor besvikelse om det inte kom en uppföljare... Gärna samma karaktärer igen fast 20 till :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Ja antalet karaktärer var SSB svaga sida men banorna va roligare än de på SSBM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg