Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Som sagt, har du tre polare finns det inga gränser på hur länge du kan spela.

Ett annat exempel är MK:DD, jag och fyra kompisar lira det typ dygnet runt hela vinterlovet utan att tröttna. :D det är ett bra spel.

• Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

De lär väl komma, Nintendo sätter alltid ihop patetiska samlingsslagsmål som håller i en vecka, och kidsen blir som galna ;)

om du menar ett år med en vecka har du helt rätt....... :meddum:

Skrivet

De lär väl komma, Nintendo sätter alltid ihop patetiska samlingsslagsmål som håller i en vecka, och kidsen blir som galna ;)

Kanske en vecka i anden och tidens rum 1 dag=1år. 1år gånger 7=7år så du har helt rätt en vecka
Gäst Skellington
Skrivet

Jag kör oxå Super Smash Bros fortfarande! Jag tycker det är bättre än super smash bros melee

Gäst Skellington
Skrivet

Ja, men det är mer spel-glädje i SSB

Skrivet

Det har varit en storsäljare och fått gott betyg från många håll. Ge mig en anledning till att dom inte skulle göra en uppföljare? Sånt här säljer helt enkelt =).

Skrivet

Det har varit en storsäljare och fått gott betyg från många håll. Ge mig en anledning till att dom inte skulle göra en uppföljare? Sånt här säljer helt enkelt =).

Jo, du har helt rätt faktiskt...Men det var en ren chansning...Det skulle vara en stor besvikelse om det inte kom en uppföljare... Gärna samma karaktärer igen fast 20 till :)
  • Skapa ny...