Slasktratt Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Imorrn är de dags för operation dagsverke, ska ni jobba och var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 städa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Ursäkta om jag inte fattar det här...Men vad är det? :mellow: :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Ursäkta om jag inte fattar det här...Men vad är det? :mellow: :unsure: Det är en insamling* för barn i olika länder, i år var det Pakistan som fick pengar till bättre skolor.Mer kan du läsa på www.operationdagsverke.se! ;) ------------------------- *Man får reda på det genom skolor så jobbar man lite eller städar hemma, klipper gräs osv. för att få ihop en slant, rekomenderat 200 :- per elev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 jag trodde då de var många fler som skulle jobba, alla ifrån högstadiet t.o.m men alla kanske inte har sett tråden? själv jobbade jag hos farsan, fotoaffär, framkallade bilder - rätt schysst. 250 spänn fick jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Hur får man reda på det?? För vi fick ingen info i skolan eller så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Jag orkarde inte jobba så jag sa inget till min morsa förutom att de samlade in pengar. Hon skänker alltid till barn i nöd :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Samlade in 430 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Oj, det var bra, vad gjorde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Jag städade och fick 250 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
01 Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 spelade konsert fick ihop , ingen aning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 vi hade ingen sån..dåligt dåligt men vi kunde typ haft en liten konsert lr nåt vi har världens grymmaste sångare i vår klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.