Slasktratt Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Skrivet 10 Maj 2005 Imorrn är de dags för operation dagsverke, ska ni jobba och var? Citera
Shark Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Skrivet 11 Maj 2005 Ursäkta om jag inte fattar det här...Men vad är det? :mellow: :unsure: Citera
FireFly Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Skrivet 11 Maj 2005 Ursäkta om jag inte fattar det här...Men vad är det? :mellow: :unsure: Det är en insamling* för barn i olika länder, i år var det Pakistan som fick pengar till bättre skolor.Mer kan du läsa på www.operationdagsverke.se! ;) ------------------------- *Man får reda på det genom skolor så jobbar man lite eller städar hemma, klipper gräs osv. för att få ihop en slant, rekomenderat 200 :- per elev. Citera
Slasktratt Skrivet 12 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 12 Maj 2005 jag trodde då de var många fler som skulle jobba, alla ifrån högstadiet t.o.m men alla kanske inte har sett tråden? själv jobbade jag hos farsan, fotoaffär, framkallade bilder - rätt schysst. 250 spänn fick jag. Citera
Shark Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Skrivet 12 Maj 2005 Hur får man reda på det?? För vi fick ingen info i skolan eller så.. Citera
Nain Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Skrivet 19 Maj 2005 Jag orkarde inte jobba så jag sa inget till min morsa förutom att de samlade in pengar. Hon skänker alltid till barn i nöd :P Citera
BornInBarcelona Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Skrivet 25 Maj 2005 Jag städade och fick 250 spänn Citera
Reyals Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Skrivet 28 Juni 2005 vi hade ingen sån..dåligt dåligt men vi kunde typ haft en liten konsert lr nåt vi har världens grymmaste sångare i vår klass Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.