Rallypacker Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Jag jobbade för min morfar (allt möjligt) och fick 400 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Hjälpte till grannen o måla huset fick 450 kr :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Har aldrig samlat pengar till fattiga barn.. Vår skola har inte ens sagt något om det. f*n ska man samla pengar till fattiga jäklar som ska ta hand om sina egna liv. Är dom fattiga så är dom. Sånt är livet. Jag kommer då inte i mitt liv samla in pengar till okända männskor som kanske dör innan dom får pengarna. (lol) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Har aldrig samlat pengar till fattiga barn.. Vår skola har inte ens sagt något om det. f*n ska man samla pengar till fattiga jäklar som ska ta hand om sina egna liv. Är dom fattiga så är dom. Sånt är livet. Jag kommer då inte i mitt liv samla in pengar till okända männskor som kanske dör innan dom får pengarna. (lol) Håller med dig fullständigt (men vi var tvungna) :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Har aldrig samlat pengar till fattiga barn.. Vår skola har inte ens sagt något om det. f*n ska man samla pengar till fattiga jäklar som ska ta hand om sina egna liv. Är dom fattiga så är dom. Sånt är livet. Jag kommer då inte i mitt liv samla in pengar till okända männskor som kanske dör innan dom får pengarna. (lol) håller me....fas t hadde aldrig hört om den "operationen" så ja jobbade inte.....aja om ja skulle ha jobbat så skulle ja ha tagit pengarna till mig sj!! :evil: (fattiga barn får skaffa $sj <_< ) lr till skolan för vår skola behöver sj pengar :D (lol) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bekic Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 våran insamlig går till litauen och vårat jobb är att städa ute till ex göra rent på trotoaren och gräset :D vi jobbar bara ihop 25kr per person men ändå de e bra o hjälpa dom som inte har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.