nico Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 prova att första ändra bakgrunsbild och starta om datorn. kolla om den finns kvar. prova att ladda ner något program som heter t.ex. Indus Shredder eller Earser och ta bort programmet med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Har fått av en bekant ett program som heter Panda Titanium Antivirus, och sägs vara den bästa i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 (redigerat) Det finns inget "världens bästa virusskydd" utan det är vad man själv tycker. Jag gillar Panda Antivirus för det är lätt och så är det inte så många onödiga fuktioner i det som det är i tex Norton. Redigerat 12 Maj 2005 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 och jag gillar Norton för att det finns många bra, avancerade funktioner och att man kan göra det mesta själv. men framför allt ingen jobbig röst som säger "Gomorron" (det var nog i en gammal version av Panda men ändå). och för att det ger bra skydd. <<BACK TO TOPIC>> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Jo, det kan var världens bästa, om den hittar virus bättre/lättare och kan ta bort dem lättare etc. .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Click me.. hmm. sån hade jag oxå, när man dubbel klickar på den å installerar man Norton Antivirus osv, o några program eller hur? sen försvinner det inte, kör / REgedit / sen sökupp de sen radera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.