Hoppa till innehåll

Postal 2


Juppy
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Tour

<_< jaha förlåt då är det ju inte spelet det är fel på det är ju den sjuka j*vla spelar f*n det e fel på! sorry ska inte säga att det är dåligt mer ska bara säga att det är puckona det är fel på som spelar det

 

 

 

fy f*n :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 115
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

P. Dude och Juppy är en av dopm klokaste i denna tråd. Dom vet att Postal äger, och dom erkänner det! Man får göra som man vill i postal, döda eller inte.

 

Men det är alltid roligt att spränga skallen på folk, hjärnan splasha's och polisen bredvid mig spyr.. Längtar till ''3:an (säger 3:an) kommer ut.

Då ska jag lungt styck mörda, och skära sönder kroppen. :D

 

Till er som hatar Postal: Ät min skit.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Hahahahaha tack Cypher! Bara så du vet så kommer det ett Postal 3 oxå! det ska handla om Politik och Anti-våld! P.Dude informerade mig! men det kommer ju även ett exp till tvåan! så nu är det fett mycket att se fram emot!

 

Och Cypher! Jag och P.dude tackar dig för din fina komplimang! Det e bra att du e ett sånt starkt Postal2 f*n!

 

Och för alla er som hatar det! ÄT MIN OCH CYPHERS SKIT!

Redigerat av Juppy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså enligt mej e ni störda hela högen , jag menar Postal 2 hallå man lirar det för att se hur sjukt det är, men jag säger bara det finns värre spel, Enligt mej: Dålig grafik, så mycket buggar,Ingen skön spel känsla,Total noll mening med spelet, ne f*n då lirar man hällre nintendo 8 bits. :bah:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så här ligger det till: Du väljer själv om du vill döda eller om du bara vill gå igenom spelet. Du behöver inte använda ett ända vapen i hela spelet om du inte vill det är ditt eget val.

 

När du ska köpa mjölk till exempel! du behöver inte spränga av skallen på butiks ägaren och springa där ifårn med ett stulet mjölk paket! det väljer du själv. du kan lika gärna gå in i affären betala snubben i kassan och gå hem igen det e du själv som bestämmer.

 

Så egentligen är inte Postal 2 så våldsamt utan det är spelaren som väljer om det ska vara våldsamt eller ej!

 

 

okej, vad e d för mening o spela det då? Då kan man för h*lvete lira något spel med 10x bättre grafik, som bara går ut på o vara lag lydig, förfan skärp dej, kom med nått som håller.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Man kan inte spela nåt annat spel än postal 2! Det är bara Postal 2 som man kan göra alla dessa grymma grejer i! Alla får tycka vad dom vill men ni behöver ju för fasen inte kalla oss andra störda för det!

 

I så fall kan väl jag kalla er helt Cp för att ni gillar HL 2,World Of Warcraft eller total war serien! Det e väl lika taskigt det! Alla har väl olika smaker! Cypher gillar att hugga smalben och jag gillar att köpa mjölk så e det bara och P.Dude gillar att jaga talibaner! Man gör Postal 2 till det man vill! Jag t.ex.skjuter inte så många personer i spelet! Så om ni har nånting emot Postal 2 så har ni förmodligen sett det i nån tidning där dom har lagt in den mest blodiga screenshoten dom kan hitta eller så har ni spelat spelet och gjort det blodigt och brutalt! Så om ni Inte gillar Postal 2 så kan ni åtminstånde säga det på ett schysst sätt! :bah:

 

( Och Postal 2 har Unreal 2 motorn så det är Inte dålig grafik! Och buggarna gör bara spelet ännu roligare! )

Redigerat av Juppy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju ett sjukt spel skulle inte ens vara tillåtet att sälja det.. och du P.Dude tänk på alla barnen som tvingas att göra sånna saker som dom inte vill. :( tänk lite innan du säger sånt.

 

// Waddis  :gitarr:

 

 

Jag fårstod inte riktigt vad du menade med det Waddis. Det enda jag vet att barn vill är att spela Postal 2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om man skulle köra postal 2 utan att döda nån så vad är meningen med spelet att köpa mjölk och vara en vanlig medborgare? så ni menar att man ska betala 300 kr för att köpa och sälja mjölk som man inte ens kan dricka? spelet går ju ut på att man ska döda folk på mest brutala sett. så tycker ni att det skulle vara kul att gå omkring och hugga av folks huvvun med spade? jag tycker att det borde förbjudas för att det är bara att döda och inget annat vad är kul med det? man kan väl lika gärna ta hl2 och döda på ett sätt som är mycket coolare och någon poäng.( cyper ganska bögig komentar att dom som inte gillar postal 2 ska äta din skit isåfal bjuder du in folk att äta din skit som är alla vuxna föreldrar och alla friska mäniskor

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...