Hoppa till innehåll

Postal 2


Juppy
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 115
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Kanske det men då får dom väl öppna en nytt ämne där man diskuterar DOOM 3. Istället för att skriva om det i Postal 2 diskutionen. Och ludde tycker du att den här tråden har gått så fel. Varför går du då över huvud taget in och skriver på den?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jajaja du har typ sagt att tråden e helt CP ungefär 3 ggr nu. jag tror det räcker. Börja en ny tråd där du diskuterar om den här tråden har gått överstyr om du har tråkigt! Här diskuterar vi Postal 2! Förresten så är det moderatorn som bestämmer om tråden har gått över styr! och eftersom dom inte har sagt ifrån så är tråden fortfarande OK!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelet går inte ut på att döda. Tycker du att det är tråkigt så köp inte det. I spel som hl2 så måste man döda för att klara av spelet. Postal 2 kan användas som en simulator för socialt liv. Att döda är bara en rolig grej som går att göra i spelet. Egentligen är spelet politiskt korrekt för att det är det enda FPS spelet där man inte måste döda.

 

Jag kan bara säga en sak.. LoL... :huh:

 

Som att döda bara var en rolig grej va?...... Hela spelet går ut på det det är väll för f*n ingen som går och köper spelet utan att nånsin sedan ha dödat nån. Om nån har gjort det utan att läst detta inlägg så äter jag upp dens skor...

 

Därimot ser spelet svin kul ut! Har inte spelat det men screenshotsen flammar fortfarnde i ögonen....

 

Men sitt för f*n inte och säg att Postal 2 inte handlar om att döda... för det gör det!

 

OBS! Jag gillar Postal 2 men därimot gillar jag inte idioter som påstår en massa saker!

 

Fölåt för allt dummt jag har sagt jag kommer säkert säga om dom ett dussin gånger till ajg hoppas jag inte får nån varning eller nått...

 

Föresten finns det zombies i postal???

 

Postal 2 = Ett spel som funkar jävligt bra att spela när man är arg! :cool:

 

Vissa Postal 2 fans = Rent och sakt störda i skallen (jag nämner ingen speciel person)

 

 

Sista frågan: Vart kan man ladda ner Postal 2 demo? (snabbt ställe helst!)

 

/// Mallex

Redigerat av mallex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är klart att man skaffar spelet för att döda men vad ska man säga. Det är egentligen inte det de går ut på. Det finns ingen uppdrag som går ut på att döda.

 

Det finns zombies i det nya expasionpacket Apocalyse Weekend. Det expansionpacket går däremot faktist ut på att döda. Det går inte att klara det utan att döda.

 

Om du vill ladda ner demot så gå in här http://www.gamershell.com/download_4507.shtml

:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAHAHA du e en bra man Cypher!! HAHAHA Men fortfarande det e inte Postal 3! det e ett exension pack till tvåan OK! Så säg Apocalypse weekend istället! Låter mycket bättre!

 

POWER TO POSTAL 2!!!!

 

Dom inläggen du gör är typiska meningslösa inlägg för uppmärksamhet. Jag tvivlar att du vill att barn ska få spela det här spelet. Dom som gjort spelet(spelen) har nog samma mål som du. Att få uppmärksamhet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...