TheUnnamed Skrivet 19 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Du skrev ju ne det tror jag inte men jag har ont om pengar för tillfället för en kille tog en gubbe som höll i en kompis addy pick så jag fick köpa en ny till han å det tog nästan alla mina pengar jag har typ 200 gp kvar nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Jag köper Full splitbark (eller den som säger hur jag får fine Cloth ger jag lite fm) Du måste göra Shades Of Mort'On questen.. Källa: RuneHQ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 20 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Äää jag behöver inte veta det längre jag köptte full mystic istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 jaha du menar så happyhenke :) _Reaper_:tror du jag skulle få addy scimmy gratis :) bara undrar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Jag undrar också hur mycket alla de dära rune essences kostar. Köper om priset är bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 klart du får den gratis :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 tack!! jag säljer big bones så fort jag har fått fram 1000 feathers!! jag säljer för (big bones) för 300 gp each!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 hur många kan jg köpa för 20k devilgirl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runescapeplayer Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 kan jag också få addy scimitar gratis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 hur många kan jg köpa för 20k devilgirl? vet inte riktigt kanske 67 st bjuder på 100 gp!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 30 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Du vet väll att man kan sälja big bones för 200 each utan problem?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 (redigerat) _Reaper_ ja hade en rune b axe så visste ja inte om han som scammade mig menade eller inte så ja gav ut mina saker till min kompis så han trodde att de va ja som var inne sen så han gav sakerna till scammaren ja skulle gärna behöva nått bra vapen :( Redigerat 30 Maj 2005 av Spliffor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg