Jimpa_93 Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 det tog 20 min för mig :P Men jag har ett problem :( det är att när jag ska välja land i registreringen så funkar det inte jag får inte upp spalten men olika land och det går inte skriva not på raden åvanför :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EhormeD Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 (redigerat) Jag lirar knight-online tycker det är skit kul men det tråkiga är att det finns så många bugar på det... ;) Men det tog bara 35 min för mig att ladda ner det och jag använda denna länk: http://www.knightonlineworld.com/download/download.asp och så undrar jag om någon kan levla min mage level 22 ??? :medieval: Redigerat 11 Juni 2005 av EhormeD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 (redigerat) jag ladda också ner där det tog 25 min. och asså funkar det på mac?? min kompis undrar.. Och du Ehormed kankse skulle kunna göra det men vad heter ni på knights online?? :D Redigerat 18 Juni 2005 av Demon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Visst är det fint, men det är knappast det snyggaste RPG spelet som är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Jag har valt om jag ska vara en magiare eller en knight och jag valde knight sen komemr det att man ska välga server eller så var det tvärt om aja men hur väljer jag en server jag valde en server då kom det upp en skylt om nåttt så tryckte jag på OK sen så kom jag till en hemsida men hur ska jag välja server och villken?? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Visst är det fint, men det är knappast det snyggaste RPG spelet som är gratis. eaw asså vad har bättre grafik då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Visst är det fint, men det är knappast det snyggaste RPG spelet som är gratis. Ja, Lineage2, Guildwars mm. Lineage 2 går ju att spela gratis på free servers(privata servrar) och annat än det så är Guildwars gratis, man köper paketet men sen kostar det inget i månaden. Och det har bättre grafik. Eftersom Knight Online e lite buggigt, så kan jag väl dra med Ragnarok Online också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 vilken av download länkarna ska man ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvamP-BOB Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Jag är rouge människa på servern Beramus :D Någon som har lust att hjälpa mig någon gång ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Ganska snyggt..fast jag hittar inte vart man laddar ner det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Visst är det fint, men det är knappast det snyggaste RPG spelet som är gratis. <_< ingen av dom e gratis.. nästan alla spel GÅR att spela gratis men man FÅR inte och asså knight online är helt gratis det e lagligt gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Jag heter TheMan92 i Beramus. och är i lvl 20.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.