Hoppa till innehåll

Mer Anime I Svt


epaaj

Rekommendera inlägg

Gäst ymphinorx

gillar du inte anime så bör man nog inte skriva i en anime tråd?

 

Meningen med debatt är att få uttrycka sina åsikter och det var ju det han gjorde.

Du har ingen rätt att säga att Xade inte får göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag kan rösta men inte för att jag gillar Anime så mycket men om ni gör det så kan jag rösta för att det ska bli med röster ;)

 

Sånt uppskattas :D

Tackar för det ^^

 

Undrar om de skickat iväg listan till SVT än :/

Ska kolla upp det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

4000 uppskrivningar är rätt fett.. vad ska man ha för att det ska bli verkan? 70 000+ ?

 

I och med att kanske 75% av listan säkert är folk som skrivt in sig två gånger eller personer som tycker att "de kan skriva på för att hjälpa till" och som i själva verket inte bryr sig så värst.

Detta vet cheferna på SVT och därför kommer de nog inte att godkänna listan om där var 100 000 påskrifter.

Och eftersom SVT är statligt så kommer det att vara ännu svårare att få politikerna att gå med på det.

 

 

 

Varför är det ingen som skickar listor till TV4, som nog är mer lättpåverkat och som redan har lite manga ( i och för sig anime4 me det är manga i alla fall)?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

4000 uppskrivningar är rätt fett.. vad ska man ha för att det ska bli verkan? 70 000+ ?

 

Du kanske inte läst allt men huvudsyftet med det här är att få anime till SVT. Man funderar även på att skicka det till TV4 också (eller kanske ytterligare någon kanal).

 

Vad är det för fel på folk som skrivit på för att de "vill vara snälla och hjälpa till"? Har man skrivit på är det samma som att man vill ha. Visst finns det de som skrivit på fler ggr men alla gör inte det och namnen står ju där så det är bara att kolla upp det senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

4000 uppskrivningar är rätt fett.. vad ska man ha för att det ska bli verkan? 70 000+ ?

 

Jag menade inte att det var fel att "hjälpa till" men SVT vet om att det finns några som gör det och därför behöver man nog fler namn än det föreslagits hittills.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...

Kolla datumet när tråden skapades -.-

Den var ändå lite sen.

 

Jag vet inte vad som hände med listan. Förhoppningsvis skickades den in. Förhoppningsvis kommer den göra lite skillnad, men jag tror inte det.

 

*Låser*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...