Slasktratt Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 idén väcktes i cocus tråd om dagens författare..... varför kan man inte fixa en topplista för vem som har högst snitt i inlägg per dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 neeee då skulle det bli ännu mer spam. det kan bli jobbigt om alla bara: hello, här kan ni skriva om vad ni vill osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 finns ju en topp 10 skribenter lista. Min assistent > Dagens top 10 författare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Nej inte alls, du fattar visst inte idén utan bara skrev utan att tänka. Men annars tycker jag det skulle vart lite orättviist, för då kommer vi som vart med från 2003 ligga LÅÅÅÅÅNGT före alla andra, det skulle vart orättvist men jag är inte rättvis mohahaha så jag är för ditt förslag :]. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 nico: du förstod nu inte, de jag ville ha en topplista på vad var som har högst snitt i inlägg per dag, som i din press står det typ ex. 7.3 inlägg/dag, jag ville ha en topplista på de kanske fem som har högst snitt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 aha, då fattar jag. blev lite förvirrad när du skrev inlägg per dag. jag skulle ha minst 10 per dag om jag inte hade varit inaktiv i ett halvår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 inte om man räknar från forumet startades... jag har 7~ inlägg per dag så dom nya kommer ha yp 0.01 inlägg perdag, men jag har ju varit bannad ofta så det är typ därför jag ahr så lite, eller så räknar dem inte mina inlägg i allmänt osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 (redigerat) det är väl antal inlägg delat på tid man varit medlem? jo det är det, kollade just med kalkylatorn. Redigerat 13 Maj 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Jag tycker att det skulle vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Japp, det skulle vara bra att ha så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 nico nej DÅ skulle det bli spam -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 (redigerat) jag gillar denna låten *petpet*//Draghon Redigerat 14 Maj 2005 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.