ELF Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Jag kom på en halvrolig grej till en film som utspelar sig under andra världskriget... En man har blivit kär i en kvinna. Han är ute i kriget, men just nu krigar inte hans pluton. Där dom är så finns det en massa min fällt. Hon är på väg för att träffa honom. När hon landar och helikpotern har lyft så rusar båda mot varnandra, men det går i slowmotion som det gör i en del filmer när det är kärleks scener. Ingen av dom tänker på att det finns minor. De kommer in i min fältet och då så ropar en annan från plutonen: -NOOOOO, don't run there. It's a mi BOOOM (Kvinnan sprängs i luften av en mina) -ne field. Mannnen som det handlar om går tillbaka och tar upp en notariebok från sin ficka. PÅ den står det: Girlfriends blown up in the air by mines Han bläddrar fram till 27 sidan och drar ett litet sträck som betyder att ännu en flick vän har dött... Inte så roligt ok man läser. Det är nog bättre om man ser det på film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Det låter bra, men vad ska detta leda fram till? Vill du göra nåt med det här eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 (redigerat) Vad heter filmen då? Edit, aight?: jasså bara en låssas film du bara hitta på, jaha men aasså det var mer en reklam för Minor till Tyskland Redigerat 12 Maj 2005 av Wish_Maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Reklam för minor??<_< :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 typ "Där ser ni vad bra minor är weeeee" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Låter inte så trevligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 ypperligt kul... woho skit skoj verkligen. roligaste på länge... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 nej när Xade blev varnad för hets mot folkgrupp var skojigare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 jätte kul :D det skulle va sk*t grymmt om det var på film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Kan varken säga bu eller bä... hade jag sett på filmen hade jag nog bytt till bandit (alltså radion). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.