Hoppa till innehåll

Roligt?


ELF

Rekommendera inlägg

Jag kom på en halvrolig grej till en film som utspelar sig under andra världskriget...

En man har blivit kär i en kvinna. Han är ute i kriget, men just nu krigar inte hans pluton. Där dom är så finns det en massa min fällt. Hon är på väg för att träffa honom. När hon landar och helikpotern har lyft så rusar båda mot varnandra, men det går i slowmotion som det gör i en del filmer när det är kärleks scener. Ingen av dom tänker på att det finns minor. De kommer in i min fältet och då så ropar en annan från plutonen: -NOOOOO, don't run there. It's a mi

BOOOM (Kvinnan sprängs i luften av en mina)

-ne field.

Mannnen som det handlar om går tillbaka och tar upp en notariebok från sin ficka. PÅ den står det: Girlfriends blown up in the air by mines

Han bläddrar fram till 27 sidan och drar ett litet sträck som betyder att ännu en flick vän har dött...

Inte så roligt ok man läser. Det är nog bättre om man ser det på film...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Wish_Maker

Vad heter filmen då?

 

Edit, aight?: jasså bara en låssas film du bara hitta på, jaha men aasså det var mer en reklam för Minor till Tyskland

Redigerat av Wish_Maker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...