miniman Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Skrivet 12 Maj 2005 vem kan göra en hemsida till mig som e som denna eller så behöver jag bara en banner link som det står fuskarligan Citera
nico Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Skrivet 13 Maj 2005 ett forum? som detta? banner kan jag fixa för några fm... Citera
epaaj Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Skrivet 13 Maj 2005 vem kan göra en hemsida till mig som e som denna eller så behöver jag bara en banner link som det står fuskarligan Ska du ha HELA sidan eller bara forumet fixat åt dig? Forumet är inga problem men en hel sida orkar jag faktiskt inte göra åt dig. Har du ett webbhotell med stöd för php och mysql så kan jag hjälpa dig sätta upp ett forum som detta ;) Citera
miniman Skrivet 13 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 13 Maj 2005 vem kan göra en hemsida till mig som e som denna eller så behöver jag bara en banner link som det står fuskarligan jag har redan fixat det forumet behöver en liten lätt fram sida men det är bara så man kan klicka på litte knappar Citera
miniman Skrivet 13 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 13 Maj 2005 ett forum? som detta? banner kan jag fixa för några fm... men kan jag ej få en banner bild gratis Citera
nico Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Skrivet 13 Maj 2005 en liten lätt framsida...? bara en sida altså...? Citera
miniman Skrivet 14 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 14 Maj 2005 en liten lätt framsida...? bara en sida altså...? mm som man kan lägga banners i och klicka för att komma till forumet Citera
epaaj Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Skrivet 14 Maj 2005 en liten lätt framsida...? bara en sida altså...? Ska du ha någon typ av tabell eller bara typ länkar och några banners mitt på sidan?? Citera
miniman Skrivet 14 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 14 Maj 2005 en liten lätt framsida...? bara en sida altså...? länkar och banners i sidan och lite text men det kan jag fixa själv Citera
epaaj Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Skrivet 14 Maj 2005 en liten lätt framsida...? bara en sida altså...? Ehh...vad var det tänkt att du inte skulle göra själv utan få hjälp med? Som jag ser det har du redan lagt upp en forum och kan fixa startsidan själv. Citera
miniman Skrivet 14 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 14 Maj 2005 en liten lätt framsida...? bara en sida altså...? ja det kan jag men jag vet ej hur jag ska få upp den på en hemsida Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.