Skinnpytte Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Jag ska ha nytt spel nu nån gång Vill helst ha ett Rollspel, skjutspel, äventyr så tipsa mig är ni snälla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mohammed Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 TRUE CRIME Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 vänta tills nya GTA kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Inte direkt skjutarspel men jag kan rekomendera det nya Star Wars EPISODE III: Revenge of the sith.. Det är faktiskt kul. // Waddis :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Själv funderar jag på Lego Star Wars, SW3: Revenge Of The Sith, Jade Empire eller Sonic Mega Collection Plus. Vill helst se SW3-filmen innan jag köper nåt Star Wars spel.. lär väl bli Sonic Mega Collection ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 fable :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Själv funderar jag på Lego Star Wars, SW3: Revenge Of The Sith, Jade Empire eller Sonic Mega Collection Plus. Vill helst se SW3-filmen innan jag köper nåt Star Wars spel.. lär väl bli Sonic Mega Collection ;) har det.. är faktiskt kul... ger det 7/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Jag har några altenativ det är nåt mellan dom här Star Wars - Republic Commando Star Wars Episode 3 Revenge of the Sith Star Wars - Knights of the Old Republic - Xbox Classics Prince of Persia The Sands of Time Prince of Persia 2 Warrior Within Vilket av dom tycker ni jag ska ta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Forza motorsprt är nog coolt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mej200 Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 starwars republik komando :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 har skaffat forza nu... Det är COOLT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 (redigerat) Oddworld:Strangers wrath är faktiskt både action och äventyr.Det kanske kan locka dig?Jag har själv det och har klarat det.Om du vill ha fakta om spelet så klicka gärna på denna länken, http://www.gamespot.com/xbox/adventure/odd...html?q=oddworld Redigerat 31 Maj 2005 av The Moose Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg