Skinnpytte Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Skrivet 13 Maj 2005 Jag ska ha nytt spel nu nån gång Vill helst ha ett Rollspel, skjutspel, äventyr så tipsa mig är ni snälla!
waddis Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Skrivet 13 Maj 2005 Inte direkt skjutarspel men jag kan rekomendera det nya Star Wars EPISODE III: Revenge of the sith.. Det är faktiskt kul. // Waddis :gitarr:
Slasktratt Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Skrivet 13 Maj 2005 Själv funderar jag på Lego Star Wars, SW3: Revenge Of The Sith, Jade Empire eller Sonic Mega Collection Plus. Vill helst se SW3-filmen innan jag köper nåt Star Wars spel.. lär väl bli Sonic Mega Collection ;)
Rallypacker Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Skrivet 14 Maj 2005 Själv funderar jag på Lego Star Wars, SW3: Revenge Of The Sith, Jade Empire eller Sonic Mega Collection Plus. Vill helst se SW3-filmen innan jag köper nåt Star Wars spel.. lär väl bli Sonic Mega Collection ;) har det.. är faktiskt kul... ger det 7/10
Skinnpytte Skrivet 14 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 14 Maj 2005 Jag har några altenativ det är nåt mellan dom här Star Wars - Republic Commando Star Wars Episode 3 Revenge of the Sith Star Wars - Knights of the Old Republic - Xbox Classics Prince of Persia The Sands of Time Prince of Persia 2 Warrior Within Vilket av dom tycker ni jag ska ta?
The Moose Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Skrivet 31 Maj 2005 (redigerat) Oddworld:Strangers wrath är faktiskt både action och äventyr.Det kanske kan locka dig?Jag har själv det och har klarat det.Om du vill ha fakta om spelet så klicka gärna på denna länken, http://www.gamespot.com/xbox/adventure/odd...html?q=oddworld Redigerat 31 Maj 2005 av The Moose
Rekommendera inlägg