Hoppa till innehåll

Spel


Rekommendera inlägg

Du vill ha ett spel där man skjuter mycet..

 

ett rickigt grymt äventyrs spel?

 

kanske med en "boomstick"?

 

Maskin gevär och massa annat bombardemang?

 

du vill skjuta Zombies eller hur?

 

Du vill använda coola vapen... varför inte en Motorsåg?

 

Du vill såklart spela med den coolaste katten i stan.. Bruce Campbell!!!

 

lugn... det finns ett spel som har detta och mycket mer..

 

Evil Dead: Fistfull of Boomstick!

 

Edit:

du har redan valt men det är ett förslag

Redigerat av Voice_of_god
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

X-box suger! Men det fins 1 JÄVLIGT BRA spel. och det är Abe. Fins inget roligare till X-box... köp det om du vill ha roligt!

 

Eftersom du inte kan stava till Xbox så förstår jag att du inte kan så mycket om själva konsolen därför gör du en sådan meningslös kommentar.Eller förresten detta tänkte jag inte på!?Du kanske har spelat exakt ALLA Xbox spel.Ja då ska man ju inte klaga om du gjort det...

Redigerat av The Moose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du gillar skjuta spel så kan informera dig om att Unreal Championchip 2 äger så sanslöst det bästa Unreal spelat jag har spelat och det är VÄLDIGT nytt så om du vill fusk får man vänta för det har inte kommit några och så e de nog inte så många som äger spelet...som jag sa innan så e de nytt finns inte på många ställen skulle jag tro för jag köpte mitt i London för där fanns det i varje spel butik som jag var inne i.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha ;)

 

jag pallar inet heller "sneak"-spel, tycker man skiter på sig redan på förtexterna. störig när man rör sig i ultra slowmo' och sen ska knäcka nacken på en vakt. tacka vet jag postal 2. slå av huvudet med spade, pissa på liket, dra en rolig kommentar och glatt springa vidare. *rap*.

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...