Basse Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 X-box suger! Men det fins 1 JÄVLIGT BRA spel. och det är Abe. Fins inget roligare till X-box... köp det om du vill ha roligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voice_of_god Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 (redigerat) Du vill ha ett spel där man skjuter mycet.. ett rickigt grymt äventyrs spel? kanske med en "boomstick"? Maskin gevär och massa annat bombardemang? du vill skjuta Zombies eller hur? Du vill använda coola vapen... varför inte en Motorsåg? Du vill såklart spela med den coolaste katten i stan.. Bruce Campbell!!! lugn... det finns ett spel som har detta och mycket mer.. Evil Dead: Fistfull of Boomstick! Edit: du har redan valt men det är ett förslag Redigerat 1 Juni 2005 av Voice_of_god Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 (redigerat) X-box suger! Men det fins 1 JÄVLIGT BRA spel. och det är Abe. Fins inget roligare till X-box... köp det om du vill ha roligt! Eftersom du inte kan stava till Xbox så förstår jag att du inte kan så mycket om själva konsolen därför gör du en sådan meningslös kommentar.Eller förresten detta tänkte jag inte på!?Du kanske har spelat exakt ALLA Xbox spel.Ja då ska man ju inte klaga om du gjort det... Redigerat 1 Juni 2005 av The Moose Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Jag har sagt det förr och jag säger det nu. Splinter Cell: Chaos Theory :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snajder_korken? Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Tony hawk underground 1&2 de är svinroliga och man kan få tag i dom jätte billigt oman tittar i olika affärer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aykaramba Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Tony hawk underground 1&2 de är svinroliga och man kan få tag i dom jätte billigt oman tittar i olika affärer. Ettan är bättre enligt min mening. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RlWhSoY Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 om du gillar skjuta spel så kan informera dig om att Unreal Championchip 2 äger så sanslöst det bästa Unreal spelat jag har spelat och det är VÄLDIGT nytt så om du vill fusk får man vänta för det har inte kommit några och så e de nog inte så många som äger spelet...som jag sa innan så e de nytt finns inte på många ställen skulle jag tro för jag köpte mitt i London för där fanns det i varje spel butik som jag var inne i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 investerad i oddworld: strangers wrath, mer komiskt äventyr får man nog leta efter. länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Jag har sagt det förr och jag säger det nu. Splinter Cell: Chaos Theory :) Fattar inte meningen med "sneak"-spel, när man kan köra spel som man bara köttar på! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 (redigerat) haha ;) jag pallar inet heller "sneak"-spel, tycker man skiter på sig redan på förtexterna. störig när man rör sig i ultra slowmo' och sen ska knäcka nacken på en vakt. tacka vet jag postal 2. slå av huvudet med spade, pissa på liket, dra en rolig kommentar och glatt springa vidare. *rap*. Redigerat 14 Juni 2005 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg