Hoppa till innehåll

Hur Kommer Man Förbi...

Rekommendera inlägg

Gäst Wish_Maker

du ska typ klara pokemonligan har 60 pokemon som du äger sen gå till prof oaks hus prata med han och du och din rival får en ny pokedex sen så går du till one island och snackar med team rocket eller när du kommer nära så hör du dom

Tror jag

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du ska typ klara pokemonligan har 60 pokemon som du äger sen gå till prof oaks hus prata med han och du och din rival får en ny pokedex sen så går du till one island och snackar med team rocket eller när du kommer nära så hör du dom

Tror jag

Min kompis hadde bara fångat 40 Pokemon när han klarade ligan

men han fick national Pokedex.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

du ska göra så här du ska klara pokemonligan sen ska du åka och prata med han som står vid maskinen i pokemon centret sen ska du till team rocket och dom pratar om ett lösenord sn vänder de sig mot dig sen ska du ha en match mot de men det är inte dubbel match sen får du ruby när du kommit in i grottan men du måste hitta vägarna till rubyn man ser den den är röd

lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Du glömde skriva att man också måste ha National Dex...

du ska göra så här du ska klara pokemonligan sen ska du åka och prata med han som står vid maskinen i pokemon centret sen ska du till team rocket och dom pratar om ett lösenord sn vänder de sig mot dig sen ska du ha en match mot de men det är inte dubbel match sen får du ruby när du kommit in i grottan men du måste hitta vägarna till rubyn man ser den den är röd

lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

snälla kan nån beretta hur snälla :(

Klara pokemonligan och sen ha 70 i din pokedex.prata med prof oak och han upgraderar din pokedex.Sen ska du till one island och team rocket killarna vill ha en fight mot dej.Hellsningar ,Snubben.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...