Zonix Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 E det värt att köpa Lego Star Wars?!? Vet nån om det kommer komma på PS2 lr XBOX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 tror de4t inte kommer på PS2 och Xbox menpå PC finns det... jag har det och tycker det ärklu... lite löjligt men ruskigt roligt tyvärr så är det konstiga kontroller och jag fattar fortfarande inte hur man ska öppna ? dörren... du kan spela i Episode 1,2 och 3 men det är väldigt roligt... så jag tycker... köp det :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 16 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Ok.. Har du läst manualen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 (redigerat) Jo det finns på PS2 jag har sett det!Det kostar ca 450 kr.Det är likadant som på dartor.Vilken dörr jag har klarat hela spelet :student: :gitarr: :kung: B) .Obs kan inte ett players kontroler Redigerat 17 Maj 2005 av Sime93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 17 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Vart har du sett den för 450? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Vilken dörr jag har klarat hela spelet :student: :gitarr: :kung: B) .Obs kan inte ett players kontroler sså den hära dörren med ett frågetecken över... hur ska man öppna den... vad ska man klara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 BR men vilken episod och bana är du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 asså jag har klarat alla episoder... dörren som har ett frågetecken över sig och åt vänster är det Episode 3 dörren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Det är värt att köpa, ja. Du måste ha fullt i den där mätaren som fylls på när du får pengar. Du måste ha fullt på alla banor, och så får du spela på en corelia corvette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Nja. Lego ska man bygga, inte spela. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Det är värt att köpa, ja. Du måste ha fullt i den där mätaren som fylls på när du får pengar. Du måste ha fullt på alla banor, och så får du spela på en corelia corvette. ok jag gissa att det var det... håller på med det nu :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Nu har jag alla gubbar på dörren med ett ? får man Darth Vader och en klon.Jag tycker man skulle få Luke också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.