Hoppa till innehåll

Utseendet?


Tikal

Rekommendera inlägg

Jag har tänkt lit....

 

tänker vi för mycket på våra utseenden idagens läge? lixom alla går runt i märkes kläder och bantar och tycker att man är fet när man är värsta pinnen!

 

och alla ska hålla på så mycket med håret! färga hit... styla dit... jag menar har ni läst genom snittet på hur mycket en tjej gör av med på hårvård? en halv miljon! :wacko:

 

jag bryr mej inte mycket om utseendet men alla andra i världen värkar jö göra de...

nån som har nån komentar?

är värkligen utseendet så viktigt? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 432
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Mjo jag tycker väll att man ska försöka hålla sig fräsch o snygg..Dock stör jag mej på personer som är för fixerade..Som absolut inte skulle kunna tänka sej o dra på sej ett par jogging brallor...Hellre går dom nakna..Då e man lite skruvad (även om de där med nakna lätt rätt bra sålänge det är brudar man snackar om :) )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det spelar absolut ignen roll för mig, jag kammar aldrig håret osv..

klär mig alltid i samma kläder

 

Då är du säkert lika fräch som dina kommentarer, 0013..>.<

 

Till topic:

 

Jag tycker att det är självklart viktigt men det ska inte vara för fixerande..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

jag stör mej på alla som håller på med håret...

Usch va mitt hår är fet! usch du har ju mjäll! usch så du ser ut i håret!

komentarer man int hör varje da* :blink:

 

men tänk att 500 000 kr är genomsnittet... då kan de ju finnas nån som spenderar 700 000 på hårvårds produkter... :huh:

 

jag kommer int ihåg om de var under ett helt liv eller ett år.... men även om de är ett helt liv så är de jö j_kligt myckset pengar! på de kan man nästan bjuda en hel familj och bara då kan de bli hälften kvar!(utav 500 000kr) :wacko:

 

*grymmt ironisk

 

bara för att man inte har märkes kläder lr har värsta frillan är man ingen luffare, Voice_of_god :P

Redigerat av Selkic_Devil
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En halv miljon?

Det enda jag lägger ner på hårvård är lite schampo.

 

Har aldrig förstått poängen med att gå efter utseendet. Jag struntar i märkeskläder, de är bara dyra, onödiga. Går lika bra med nåt annat, bara det är bekvämt.

Detsamma gäller håret. Lägger ner max 3 minuter varje dag på det, skulle jag tro. Och de består av att snygga till sig lite då och då. Annars struntar jag i det.

Sminkar mig gör jag bara om man ska ut nånstans där folk kan undra om man inte har det. I skolan osv orkar jag inte göra det.

 

Vi är människor, inte vandrande reklampelare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, det är det. Utséende är personlighet, vill du ha en personlighet ska du klä dig, se ut, på ett speciellt sett. Jag kan gå flera dagar i samma kläder, inte underkläder dock, dom kanske luktar svett men. Dom är snygga. Sen håret är alltid rufsigt, snyggt snyggt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...