Gäst ymphinorx Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Ok då, Hälften här i fuska.se köper spel var enda månad, Är man inte bortskämd då ???? vavava !!! Ni vill ha på er märkeskläder, Fast era föräldrar tycker säkert att det är onödigt, Så köper ni massa spel. Hällre ta på sig så man blir fin än att tvspels nörda. Förut läste jag i GC forumet, och alla andra forum, Typ alla köpte spel var enda månad-vecka. Sluta käfta, Jag köper ett spel/år och bär inte märkeskläder. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Ja köper märkeskläder när jag har råd. När ja e i behov av mycket kläder snabbt så blir det billigare. Men solglasögon..Dom måste vara dyra dom :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Ja köper märkeskläder när jag har råd. När ja e i behov av mycket kläder snabbt så blir det billigare. Men solglasögon..Dom måste vara dyra dom :P Ok, om det inte var ironiskt så:Varför? annars var det inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 jo lite ironi va där. köper nämligen aldrig brillor själv, snor alltid nån bruds o drar runt me dom hela dan. Men asså, ja klär mig i det som e snyggt o hoppas på att brudarna gillar mig i vilket fall som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Ni vill ha på er märkeskläder, Fast era föräldrar tycker säkert att det är onödigtTvärtom... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Jag tycker att det är kanska cool med märkes kläder/skor :) PS alla för tycka vad dom vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Jag tycker att det är kanska cool med märkes kläder/skor :) PS alla för tycka vad dom vill Ok, kan du förklara för mig varför det är "coolt " med kläder som det är stora hål i , som massor utav folk går omkring i bara för att någon säger att det är "inne"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supermario89 Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 cool != märkeskläder cool == att vara sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Men göeh. Fatosh: Den där hängde jag inte med på riktigt? ;) Skåningen: Hahaa, solglasögon, de där är äkta wannabecoolfaktor asså, tacka vet jag nervikta och undersnörade svinslitna conversedojjor~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Lol wille, Orka data nörda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Lol wille, Orka data nörda. Orka sär skriva. Men Fatosh Vad är egentligen meningen med att köpa märkeskläder annat än att någon annan tycker det är "inne"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 @ Mem , jo själv e jag som sagt för snål för o köpa mig ett par brillor. Så vareviga dag lånar jag ett par av nån brud och har kul. Me megahår, säckiga jeans, en limegrön Puma tröja o ett par tjejbrillor kan inget gå fel asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.