Hoppa till innehåll

Utseendet?


Tikal

Rekommendera inlägg

Duh, vet inte varför alla tjejer jag ser på min skola går runt i två lager smink och för små kläder....... jag bryr mig inte hur jag ser ut, asså jag ska ju inte se hur ful ut som helst asså jag menar jag överdriver inte med smink, asså jag använder det inte ens, jag knallar runt med jeans och en normal tröja...och några fula skor som jag blir tvingad av morsan att ha på sig, föredrar gummi skor..

 

Det viktigaste är hur man är...-___-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 432
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Spirtual

Orka ha en massa j*vla fjortiskläder på sig, och så det här med sminkning. Jag sminkar mig nästan dagligen förutom de dagar jag försover mig. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Fuel

Orka ha en massa j*vla fjortiskläder på sig, och så det här med sminkning. Jag sminkar mig nästan dagligen förutom de dagar jag försover mig.  B)

 

Ja det ser vi ju på din bild :o ...går i Levi's braller för att de är american quality...Jelly går la i röda arméns fältuniform :ph34r: ...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

Nja jag undrar om utseendet snarare är en fälla istället.

För är en människam för fixerad av utseendet så kommer han / hon ha svårt att få tag i schysst folk.

På min skola är det i alla fall så att det som är bråkigast bland tjejerna är de som håller ihop i smågrupper och sminkar sig och säkert är en bidragande orsak till att snittkonsumtionen av hårvårdsprodukter är så pass hög som den är.

Det är också så att de är de här tjejerna som är de bråkigaste och ska hålla på och " spöa upp " varandra hela tiden.

Ni kan väl säga hur det är på era skolor för vår är absolut inte sveriges största.

Redigerat av legendary_lukas
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

<Personligt mellan mig och Legendary_Lukas, du som klagar på mina skjortor <_<>

 

jo men utséendet är personliget. inte fjortis.

 

jo visst är utseendet prsonligt men mitt inlägg var riktat till de som påstår att utseendet är det första man ser.

 

ett visdomsord till er alla: "Döm inte boken efter utsidan".

 

(MeM, jag har inte klagat på dina skjortor)

Redigerat av legendary_lukas
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ahh så du menar att jag är underbar ändå trots mina läckra skjortor :wub:

 

nä, men seriöst, jag fattar vad du menar. och jag håller med - att man inte ska dömma någon på insidan hur dom ser ut på utsidan. du ska lika väl inte döma någon på utsidan som den ser ut som insidan. ajdå, nu blev det klöddigt :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...