Affe Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Tjena det är jag Affe igen och jag har ingen aning vad man ska använda poängen till. Frågan är alltså: Vad ger det att få poäng? Svara fort för jag är så nyfiken på hela rakabajset om poängen och hur kan man skaffa en såndär cool bild under där namnet står då man skriver i forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Tjena det är jag Affe igen och jag har ingen aning vad man ska använda poängen till. Frågan är alltså: Vad ger det att få poäng? Svara fort för jag är så nyfiken på hela rakabajset om poängen och hur kan man skaffa en såndär cool bild under där namnet står då man skriver i forum. Man köper saker i Affären längast upp om du gör en tjänst eller en tävling så måste du ge poäng genom att gå in på hans profil och skriva hur mycket du vill ge sen donera! Om du vill ha en bild så får du göra en eller fråga någon annan om den kan göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Den så kallade bilden heter avatar. Du kan be någon göra den eller göra en själv, precis som pokemon skrev. Men du kan även välja en i avatargalleriet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Man behöver inte göra en själv eller be om en. Man kan bara leta efter bilder och ta dom på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 man kan ju skriva namn eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Tjena det är jag Affe igen och jag har ingen aning vad man ska använda poängen till. Frågan är alltså: Vad ger det att få poäng? Svara fort för jag är så nyfiken på hela rakabajset om poängen och hur kan man skaffa en såndär cool bild under där namnet står då man skriver i forum. Kolla vad han skrev har gort det tjockare och under strulit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 vad gör det där Titelrank förnågot? :new_multi:(affären) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 man ser det när man skriver inlägg jag har elite gamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Tycker ni att jag ska köpa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 det bestämmer du själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 du kan ju köpa det om du har poäng sebbe 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Tycker ni att jag ska köpa?? Men du har ju inte råd med nåt föressten har du ju redan en titel! :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.