Slasktratt Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 min dator har fått en knäpp, eller, den har alltid varit lite yr, men då har de räckt att tömma temporära internetfiler och ränna lite ad-aware. nu är de samma problem igen, att chattpogram, syftar mest på mirc, icq och msn inte kan ansluta. men ie och hela högen webbläsare fungerar finfint. lite trist. ingen brandvägg eller antivirus-skydd i burken heller, så inget sånt kan stoppa.. vad mer kan man ta sig till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 prtova med att installera om msn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 checka nätverksinställningarna... annars kan du blåsa om burken, alltid bra att göra om man inte gjort det på ett tag och burken börjar bli lite slö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 1. Formatera hårddisken. 2. Installera någon linuxdistribution på hårddisken. 3. Använd endast FF som webbläsare. 4. Använd inte msn msgr eller något annat Microsoftskit. Använd ICQ eller Jabber. Följer du dessa råd så behöver du i princip aldrig stänga av datorn och du får knappast några virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 min msn funkar inte heller.. jag kan inte logga in.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Det är fixat, vart bara en cp process som inte skulle vara igång~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.