-=jedi knight=- Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 säkert för GameCube spelande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Jag skulle ha köpt den svarta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Den grå var ju snygg Den blir det för mig om jag köper Revolution Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Några rättelser: Revolution har visst uttag för kontroller. Bakom en lucka på ovansidan villket man tydligt ser på denna bild: http://www.nintendo.com/newsimagelarge?art...rrentNo=2&page= Dessutom har vissa färger redan presenterats. Check em out. soklart man köper den limegröna: http://www.nintendo.com/newsimagelarge?cur...8c-e5931b807091 Det är ju bara en prototyp, inte säkert att de färgerna ska komma eller änns att konsolen ser ut som på bilden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Den kmr absolut inte se ut så där i slutändan som sagt... Revolution i sin helhet visas upp E3 2006 och då med spel och hela faderajan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Jag tror inte att den kommer att förändras så himla mkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Vad synd asså, nintendos president sa själv att Nintendo kommer bara att vara där för att finnas till den här gången. Både PS3 och Xbox 360 är överlägnsa. Måste bara säga att jag kanske köper Rev bara för SSB (online, annars nej) för det är det bästa spelet genom tiderna ;) Designen är den SNYGGASTE som nintendo gjort och den snyggaste jag nånsin sett, jag hoppas att den inte ändras asså! PS. Svarta är lätt coolast ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Läs detta! http://www.nordichardware.se/nyhet,7373.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Hoppas inte rev kommer se ut så då kanske jag blandar ihop den med mitt ps2 :blink: Och hoppas att man inte måste ha trådlös kontroll då kan man ju tappa bort den o jag kommer sakna allt trassel jag fick med gc kontrollerna :rolleyes: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Det är trådlösa kontroller ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Faktiskt det enda som nintendo har sagt om sina kontroller, standardkontrollerna kommer vara trådlösa, villket enligt mig är bra, det enda hag oroar mig över är hur de ska laddas, får man en laddare med eller är det seperat batterier som man själv får köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Det finns många Nintendo egon men ändå PS3 är ful men otroligt kraftig nya nintendo är väl lika ful , det är bara snubbla på den fula lutande konsollen så är den paj. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg