Rallypacker Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Jag tycker att fuska borde införskaffa en "garderob" när man kan lagra sina olika namneffekter. Så om man har exempelvis röd skugga och köper kursivt så ska man kunna andvända röd skugga igen! Då tar man ut den ifrån garderoben och "hänger" in den andra... På så sätt kan man variera sin namneffekt! Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 mm, perfa förslag. men man kan ha typ att det kostar 50fm om man vill byta eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Skulle vara väldigt bra, för man inte måste köpa en ny namneffekt!! Ganska störande, faktiskt, med tanke på vad de kostar.. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 haha nico inte 50 isf, typ 500 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Ta bort effekt kostar ju 50 fm ju. det var så jag tänkte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Ja, det är sant men om man vill köpa en ny, en annan effekt, eller bara byta till en annan färg då måste man köpa en ny effekt, och det kostar mkt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 mm, fast jag tänkte ju att man har en garderob fast det kan kosta lite att byta om oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Men om det kostar att ändra "garderoben" då är det ju onödigt att ha det över huvud taget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 50 fm är väl inget mot som idag; först 50 fm och sedan en ny effekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 19 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 vill veta vad admin tycker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 och moddsen oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Jag tycker att fuska borde införskaffa en "garderob" när man kan lagra sina olika namneffekter. Så om man har exempelvis röd skugga och köper kursivt så ska man kunna andvända röd skugga igen! Då tar man ut den ifrån garderoben och "hänger" in den andra... På så sätt kan man variera sin namneffekt! Vad tycker ni? Om det går att fixa kanske det skulle kunna fungera. Men då bör en avgift på låt säga 250fm/byte tas ut. Personligen bryr jag mig inte så mycket om det här så jag har svårt att komma med ett bra svar. Det är upp till Crona att bestämma. :P Alltid trevligt med förslag dock. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.