mag_net_ Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Skrivet 17 Maj 2005 (redigerat) jag vet inte vart någonstanns man får passet till magnet tåget!! :bah: kan någon hjälpa mig? §1.23. Redigerat 29 Maj 2005 av NesseN
jay Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Skrivet 18 Maj 2005 I ett hus, på övervåningen är en tjej som har förlorat en docka. Du ska hitta dockan (den är i staden där Lt. Surge är gymledare och båten är) och ge den till henne.
mag_net_ Skrivet 23 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 23 Maj 2005 I ett hus, på övervåningen är en tjej som har förlorat en docka. Du ska hitta dockan (den är i staden där Lt. Surge är gymledare och båten är) och ge den till henne. hur får man clafairy dockan i pokemon idol huset? han vill bara spara den. och var finns den där flickan? :(
jay Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Skrivet 24 Maj 2005 hur får man clafairy dockan i pokemon idol huset? han vill bara spara den. och var finns den där flickan? :( <{POST_SNAPBACK}> hon är i ett hus långt upp i Sabrinas stad och när du har pratat med henne ger den där killen dig dockan
mag_net_ Skrivet 25 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 25 Maj 2005 hur får man clafairy dockan i pokemon idol huset? han vill bara spara den. och var finns den där flickan? :( <{POST_SNAPBACK}> hon är i ett hus långt upp i Sabrinas stad och när du har pratat med henne ger den där killen dig dockan <{POST_SNAPBACK}> Tack!! men vet du vad man ska göra sedan nu när jag har fått passet?
(=Sonic=Master=) Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Skrivet 26 Juni 2005 jag får inte dockan jag har gåt och snackat med copycat sedan har jag gått till den där familjen i huset och jag får ingen docka hur ska jag göra
(=Sonic=Master=) Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Skrivet 27 Juni 2005 behövs ingen hjälp har redan fått passet!!
snubben Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Skrivet 10 Juli 2005 jag får inte dockan jag har gåt och snackat med copycat sedan har jag gått till den där familjen i huset och jag får ingen docka hur ska jag göra du ska hitta dockan ,inte fa den.
Rekommendera inlägg