Sweet Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Man kan vara en imp :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Aboo! hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 om det inte går fattar jag inte varför jag såg en som hette typ warhammer97646(inte riktigt så) i lvl 96 som va en gorilla :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Insane-Killer Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Aboo! hur? Om du vill vara en imp kör castle wars sen ska du ha 2 hp och en holy amulet eller nåt och vara förgiftad sen när du dör är du en imp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Aboo! hur? Man behöver inte ha 2hp och vara förgiftad :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 När ni menar holy amulet menar ni , Holy sybol of saradomin då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst loler Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 de går om man e member..men då blir man inte en gorilla utan man blir en lite apa... Men kan vara gorilla också.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
l-i-p-n77 Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 På runescape kan man bli en gorila!! cheka bilden. Coolt va!?!? ¨ Klart man kan jag e en apa men jag kan bli en liten apa för jag har gått till trollkarlen zoocknoock och han gjorde den lilla ap ungens leksak till en greegree som då e en stav som gör att man kan bli en apa men du måste ha sårts monkey bones har du big monkey bones kan du bli en apa som var på bilden men man kan också bli en zombie apa i lvl 98 eller en ninja apa i lvl 68 och en sån där gorilla i lvl 167 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Om man har gjort en quest & är member & även har någon typ av ap mask så kan man bli en apa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ostkaka Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Kortsagt gör monkey madness. för att bli en apa ska man döda den sorten och ta dens ben. den store apan som han visade på bilden kan hela sig själv när den har lite hp och healar sig med 20 hp tror ja. den är jobbig så teama om ny ska döda den. ett tips: det finns altar vid "apkyrkan" så du kan ha protect from melee på om och om igen. förlåt för lång text :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 radivax sa nej så jag tvivlar på det Ps. monkey madnes har andra rewards (däremot kan man vara en liten apa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Slutsats: Man kan bli en apa. Min kompis har sagt det och han visade att det gick också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.