Salzalada Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Vet nån några bra fonter? Vore tacksam om ni skrev namnen på dem, för de som jag har är skitfula! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Sans Serif och Georgia är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Här är några... ARMY Backslash Dark Crystal Script Metal Gear Gå in på www.dafont.com och kolla själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Usuzi och deptcore public är två favoriter. fast har inte så många nu för har formatterat om hårddisken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 (redigerat) Det heter faktiskt Backlash.. (vem kan mest om Wrestling här? :zzz:) Testa att gå Dafont.com och leta efter det du gillar på themes. Redigerat 18 Maj 2005 av YoTo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 ^ gå inte offtopic med nå wrestling < Blazed (en klassiker), Cheap fire (du behöver inte göra elden själv), Blood of dracula (skriv som förr i tiden med blooood), Rocky aoe (tjock text som det rinner blood ifrån), Triforce (Zelda Font), Flamer (skriv med eld runt texten)..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Ja gillar väll Ringbearer och Living Hell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 mina favoriter är: Andy Comic sans MS (Andy finns bara på vissa datorer (jag har den inte) så jag har Comic sans MS) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 men du kan ju downloada olika fonts... finns säkert Andy att downloada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PaXx Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 (redigerat) Massor! :D <<Länk! Redigerat 19 Maj 2005 av PaXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 (redigerat) >>>länk<<< ladda ner den. lägg märke till att lilla u är en smilie :) Redigerat 22 Maj 2005 av Chagi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Massor! :D <<Länk! Kan du sluta att sprida den länken eller!? Mitt firefox får ryck och jag måste starta om Explorer! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.