firedamm Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Skrivet 18 Maj 2005 Jah tycker själv att Ghost Recon är det apsoluta " Favvo-spelet " men sen är det nog Rainbow Six (Raven shield) Vad tycker ni ?
Black Shadow Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Skrivet 18 Maj 2005 (redigerat) Svår fråga Ghost e bra, men det finns andra bra osså... Redigerat 18 Maj 2005 av Black Shadow
nico Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Skrivet 20 Maj 2005 Bugdom skitkul spel ju! iaf tyckte jag det när jag var mindre...
tuffscout Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Skrivet 1 Juni 2005 Jag tycker att risk och jepordy är roligast... fast jag har en asgammal mac då.... fast inte den jag använder :D jag använder pc såklart... macintrashen e skit i grafik ju!
nico Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Skrivet 1 Juni 2005 (redigerat) hehe, lycka till. macintosh är överlägset pc på just den punkten, mycket tack vare grafikmotorn. macar används av i princip alla professionella ställen som jobbar med bilder, t.ex. bildavdelningarna på tidningar. men det är ingen spelmaskin, finns inte så många spel till mac, och de som finns har ingen jättebra grafik. fast äldre macar har såklart ingen vidare grafik, precis som galma pc datorer. Redigerat 1 Juni 2005 av nico
rottan1 Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Skrivet 4 Juni 2005 :medieval: hej du jag gillar nintendo ds och runescape har du en gubbe.och föresten hur får man en bild som du har `? [/CODE][CODE] lol
Gäst Skellington Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Skrivet 10 Juni 2005 Jag tror inte mac har nått roligt spel...
Guggo Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Skrivet 11 Juni 2005 spel te mac?? kommer i håg en kompis jag hade för ett tag sen... han hade mac... backpacker+ nåra kassa 2d spel var allt som fanns.... skit trist.... men det har väll blivut bättre på senare år :)
Rekommendera inlägg