Hoppa till innehåll

Zelda 05 Har Fått Ett Namn


Rekommendera inlägg

Så nu har det hänt, Det nya zelda har fått et namn, det blev inte gates of the realm eller nåt av de andra fakenamn som cirkulerat här på forumet utan nintendo har officiellt sagt detta på årets E3 mässa.

 

Trumvirvel......

 

Legend Of Zelda: Twilight Princess

 

Visst låter det snyggt. Här är länken för er som vill veta mer.

http://www.gamespot.com/features/6125424/index.html

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kunde se i filmen hur link går ner på knä, skriker och sen slocknar bilden. Sen när man kan se igen så står det en varg där med en exakt likadan örring som Link har. Enligt Eij Anamou (stavning?) så blir Link en var när han träder in i den "andra världen" eller spegelvärlden som han säger fast på engelska "twilight world". Lite coola grejer jag såg i trailern.

 

¤ Boomerangen förvandlas till en virvelvind ifall man "laddar" den innan man kastar, den kommer också kunna bära med sig föremål tillexempel du slänger en bomb, sen sätter du siktena på bomben och sen på en fiende så kommer boomerangen ta bomben till fienden.

 

¤ Snacksystemet är precis som vanligt; textrutor, jag vet ej om det var någon röst till eftersom ljudet från spelet dränktes i nåt skumt musiktema.

 

¤ Man kommer kunna ha en slags jaktfalk som fungerar ungefär som boomeragen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sett den trailern när han blir en varg skit cool och ni som vill se den,här är är en länk The Legend of Zelda: Twilight Princess trailer

När ni e inne på den ska ni gå ner och trycka På High lr Low bandwith

OBS! Ni behöver ha Quick Time player installerad.

 

 

jag såg också den o då så stog det att den hette så

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...