Gäst Tomatketchup Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Då hade jag fel. Men alltså överbefolkad?Jag tror inte det.Innan dess är vi väl på Mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 för att det är mycket utsläpp och det kommer inte minskas, tro mig. dessutom föds det mycket mer än vad det dör. Men hur förklarar du då att utsläppen är på väg neråt och att man redan, om man håller samma takt som nu, kommer att sluta förstöra ozonlagret vid år 2050.Dessutom arbetar forskarna hårt med att utveckla en metod som gör det möjligt att göra nytt ozon genom att balnda syre med små mängder av andra gaser. Denna forskning kommer iallafall att var färdig inom 1000år. Man har även uppfunnit vätgasbilar så utsläppen kommer att minska avsevärt när den kommer ut på marknaden. Allt man behöver göra nu är bara att komma på ett sätt att så enkelt som möjligt föra ström genom vatten så att man kan bilda ny vätgas. Detta kommer man vara klar med inom 100år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 VI DÖR AV KOLDIOXID FÖRGIFTNING!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 VI DÖR AV KOLDIOXID FÖRGIFTNING!!! Vad grundar du det på?All koldioxíd vi släpper ut försvinner ut i atmosfären... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 När solen slocknar fryser jorden. Innan dess har vi nog förstört vårt ozonskikt, polarisen smält, atombomber sprängts.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 det händer en hel del mer, innan solen slocknar, jorden kommer först att grillas, men det får du läsa om i ett tidigare inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 jupp, för när solen börjar gå mot sitt slut växer den så mycket att den slukar vår planet... men oroa er inte, jag tror inte det finns liv då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 människor kommer det nog finnas. Men alla de som lever nu kommer vara döda.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Vad elaka människor är då, som inte tar med sig några andra arter dit där de bor på när jorden förintas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 vad menar du :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Vad elaka människor är då, som inte tar med sig några andra arter dit där de bor på när jorden förintas. 1. vet du ens själv vad du pratar om? 2. Människan kommer nog ta med sig andra arter om de flyttar till en annan planet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trillaren Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Jordens dragningskraft försvinner och vi OXÅÅÅååooo..... Så de så! KÄRNAN håller på att slockna Vi blir viktlösa :cool: Men jag hörde på RADION för några år sedan(eller har jag drömt) att en KOMET är på väg och som beräknas anlända vårt solsytem 2017. Skulle solen påverka riktningen + eller - så vet man inte hur precist det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.