Guggo Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 vi får väll se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Ni menar du väl, jag vet redan det. Så ni bör ändra uppfattning innan det är för sent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 fuska.ses egen lilla domedagsprofet Xade.... jag blir verkligen så rädd ! *blir über konservatriv kristen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Jaha, sånt gillar jag inte. Men gud kommer straffa de som driver med honom. Nu vet du väl knappt vad du pratar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Jag vet vädligt mycket om vad jag pratar om. och då menar jag VET Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Om du på allvar tror att kristendomen handlar om straff så har du inte alla hästar hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Det handlar om att man ska tro på gud, de som inte gör det eller gör onda saker såsom mord blir straffade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Den som inte tror på Gud genom hela livet kommer bli straffad? Hur tusan tänker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 jag vet att gud finns, jag tänker som så att man kan leva livet bara man inte gör något som gud absolut förbjuder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 att utsätta sina barn för livsfara för att verka tufft, tycker gud är skojigt då eller ? eller att stjäla saker ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Gud förlåter. Men om man inte ens tror på han blir det svårare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 då skall jag börja tro, precis innan jag dör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.