Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Dock så är det dåligt på Mars... Varför inte leva i en rymdfärja eller nåt lika bra--- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Naturkatastrof?Forskare vet nu & att det e 100% säkra att det inte kan komma nåt sånt.Själv tror jag att en komet eller aliens utplånar oss.Vissa forskare säger att solen kommer växa & slucka upp Merkurius om ca 50 galaxår(ca 190 miljader år tror jag)Men då är vi nog utdöda för länge sen.... Ja det är rätt.Men jag tror på samma gång att dom vill bara undersöka oss.Dom vill kanske bara lära känna oss,men vi svimmar ju så fort vi får se en.Så det kanske inte e så lätt för dom att lära känna oss.Men det skulle också varit kul om en gubbe får se en alien & bjuda på kaffe. :) Då e det ju lite humoristiskt men samtidigt väldigt snällt.Föressten behöver ju inte alla Aliens vara snälla.Det kan ju liksom komma såna Aliens från "Alien vs Predator".Och dom snälla kanske ser ut som såna gröna män.Men det är ju självklart att det kan vara tvärtom,men det kan jag inte föreställa mig.Jag säger inte att dom e dumma.Kanske reta oss då & då.Men då retas vi tillbaka.Men sen kan man ju alltid säga förlåt.Och aropå det.Snackar dom engelska eller vadå?Eller någon blandning av finska och japanska? Kanske en blandning av danska & kroatiska?Kanske tyska & isländska?Kanske gryopiska & italienska?Kanske teckenspråk?Då e det ju språket som e problemet med att komunisera... :( Jaja.Aliens behöver inte vara dumma sådär bara,men tebax till ämnet nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 (redigerat) :P ni är död när jorden går under :P .... om 200000 år då kommer solen komma så när jorden så hela jorden smällter som smör :gitarr: bää :bah: Redigerat 22 Maj 2005 av MetroidvsHalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Men då lever ingen av oss så varför göra så stor grej av det.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Men då lever ingen av oss så varför göra så stor grej av det.? hehe... tänk om släktledet är kvar då... då kanske dem drabbas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 jag kommer ändå inte känna dem, dessutom försvinner alla släkter så vad ska vi göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 "matrix" skiten kommer hända... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 :P ni är död när jorden går under :P .... om 200000 år då kommer solen komma så när jorden så hela jorden smällter som smör :gitarr: bää :bah: Hur kan du veta det? Det kanske kommer en stor onsynlig komet imorgon som förintar hela jorden men det är väl helt omöjligt.Man vet alldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 mh.. okej... Väldigt låg chans det gamegirl93... Det är lika stor chans som om min skola brinner ner imorrn...aja, det finns ju alltid förhoppningar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Jaja men ändå, man vet aldrig.Tänk om Usa,Ryssland eller något håller på att göra en ny slags bomb(värre än atombomb) och så råkar saker och ting fel så sprängs hela jorden.Skönt sätt att dö på.Men det händer säkert inte hoppas jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Att det, när solen är på väg att slockna, folk hastigt langar ut självmordspiller? Nä, men allvarligt så slocknar nog solen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 När en stjärna slocknar växer den först till en röd jätte. 100 gånger större en vår sol. Då när vår sol växer kommer den först sluka vår planet innan den sen krymper och sen slocknar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.