Nain Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 jag kom på att sidan inte har ett PSP forum. skaffa det vett ja, ps1 och ps2 känner sig ju ensamma :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 PSP forum kommer när PSP kommer ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 19 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 men för de som har amerikanska då? det är väl också kul att diskutera vad man förväntar sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PaXx Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Precis! Här är en länk där man kan beställa för hundra kronor! (!!!) Länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 (redigerat) Nintendo DS Forumet komm när det kom till sverige, Så PSP Forumet kommer när PSP kommer till sverige. Redigerat 19 Maj 2005 av PCH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Jaja då vet jag men det hade ändå vart grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Det hade varit mycket spamm när det inte finns något att tala om. Övriga Konsoler passar också utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Jo i å för sig, men jag tycker ändå det är kul att prata om kommande grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Jo i å för sig, men jag tycker ändå det är kul att prata om kommande grejer. En del av Övriga konsolers syfte är ju att man ska prata om kommande Konsoler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 22 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Jo du har rätt. Men hoppas admin skapar forumet exakt när det kommer ut :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 de gör han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 (redigerat) Jo du har rätt. Men hoppas admin skapar forumet exakt när det kommer ut :P DS-forumet kom 13/3 (när den kom ut) så PSP kommer nog också göra det. Redigerat 25 Maj 2005 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.