Kamikazee Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 (redigerat) The Legend of Zelda: Twilight Princess jag fattar inte än vad ska man göra på det spelt är zelda med?? vem är den sissta bossen är gandfor med ... har man master sword?.... JAG FATTAR 0 på spelet ... snälla svar på det här snälla :cry: :( :unsure: ;) Redigerat 20 Maj 2005 av MetroidvsHalo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 ingen vet för det har inte kommit än :P men jag tror ganon e sistta bossen men man vet att det e något som har hänt zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 nja... en gång vare ju majoras mask som va sista bossen (TLOZ:MM) och då var zelda bara med en gång o de va när man skulle lära sej Song of Time... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Annars har ju Zelda alltid haft nåt stort i göringen oftast kidnappad av Ganondorf Så förmodligen är Zelda säkert kidnappad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 20 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Har ni sett den nya film när link blir till en varg??? ... om ni har sett .... i film då ser man nå som stor i ett fönster vem är det .??? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Det är onödigt att ställa så dumma frågor när ingen vet. Ingen har spelat spelet och kan därför inte svara. Man kan ju i och för sig spekulera men man vet inget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Jag tror det kommer vara den klassika storyn. Link ska rädda Zelda från ganon/ganondorf! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Den som står i fönstret är nog zeldas syster bara för att namnet är ju:Twilight prinses.Och twilight betyder om jag mins rät tvilingar och det andra betyder prinsesa. :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Nja, du tänker nog på twins, men ja vet inte, det kan ju vara en synonym. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 (redigerat) Nä Twilight betyder inte tvilling,och jag tror inte det handlar om Zelda utan om Twilight Princess,som jag tror e den där varelsen som rider på Links rygg när han blir en varg på den senaste trailern. :visslar: Redigerat 21 Maj 2005 av Link127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 hmm.....vart hittar man den där trailern??? i gametrailerns.com?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 ja undrar också var den nya trailern e jag kan inte hitta den :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg