Baranoi Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Skrivet 21 Maj 2005 Om man skriver en historia i Word kan man sen högerklicka på de flesta orden och välja synonymer i listan som kommer upp. Det kan bli VÄLDIGT roliga historier, här är en jag och Wiper^ gjorde. Det var en gång en grabbhalva som lättade på trycket. Sedan spankulerade han till metropolen och respirerade. Där befann sig en brallis och utövade tryck. Sedan dängde hon i riktning neråt grabbhalvan kompakt och orsakade lukt. Ni kan ju gissa va det skulle vara egentligen. :P Citera
ville10 Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Skrivet 21 Maj 2005 Det var en enstaka tillfälle en mansperson som gick till en magasin för att skaffa sig genom att betala modersmjölk. På trafikleden rönte han en fadäs som sa att han var kallblodig. Totalt med ens ankom en sensation ilande och sa: hahaha nu kommer ni hela bunten få hembud! Dåförtiden kom en superhjälte och intog föda sensationen. Hehe, gissa vad det betyder... :evil: Citera
Gäst Wish_Maker Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Skrivet 21 Maj 2005 ? fattar inte, är det en lek? ska man kopiera vad du skriver sen gå in i word och kolla varje ord och se vad du har typ skrivit fel?.. sen svara vad det igentligen ska vara? Citera
Baranoi Skrivet 22 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 22 Maj 2005 Näe, bara om du har en liten text ska du klistra in den i Word, sen ändra några ord till synonymer. Citera
Gäst Wish_Maker Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Skrivet 22 Maj 2005 (redigerat) hmm oki jag fattar inte riktigt allt med Synonymer och allt sånt dära konstigt med pronomer.. Men jag testar.. jag kommer ändra på det här sen när jag har testat.. edit, aight?: fattar inte så jag orkar inte göra det Redigerat 22 Maj 2005 av Wish_Maker Citera
Koneko Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Skrivet 22 Maj 2005 Jag har inte heller fattat denna leken så mycket men menar ni så här? Det var en gång ett yngel som skulle gå till läroanstalten och ta några reservoarpennor, men en gubbstrutt kom på grodynglet och sparkade ut grodynglet genom ljusinsläppet. Citera
Mezox Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Skrivet 22 Maj 2005 Det var en gång en pojke som gick till affären. Det var någon varv någon yngling vilket spatserade för butiken. Citera
Mr.Dumbom Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Skrivet 22 Maj 2005 Polisen fångade den skitstöveln. Lymmeln hette Bernt han odlade titt och tätt i polisstationens zoologiska trädgård. Olle han öste bordssalt vid zoologiska trädgården för ett fåtal år sedan. :bah: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.